nuffnang ads

Sunday 4 December 2011

SUAMI RAJA AZMI ADA PEREMPUAN LAIN


Pengakuan berani mati wanita bernama Zaleha: "Saya, Jailani ada hubungan istimewa," adalah kisah paling hot untuk minggu ini.
Macam manalah agaknya keadaan penerbit filem sensasi Raja Azmi dengan pengakuan Zaleha, wanita kaya berstatus ibu tunggal yang mempunyai empat orang anak itu


"Saya akui sayalah wanita yang dimaksudkan sering bersama Jailani termasuk ketika di KLIA.

"Saya dan Jailani rapat, hubungan kami pada tahap serius. Selain rakan kongsi, Jailani juga adalah penasihat syarikat saya, Kejuruteraan Lebar Cahaya Sdn Bhd yang mengendalikan projek kerajaan.

"Saya akui saya sering bersama Jailani, boleh dikatakan banyak masa saya dihabiskan dengan Jailani. Anak-anak, keluarga dan teman mengetahui hubungan kami, malah saya dan Jailani tidak pernah merahsiakan hubungan ini daripada pengetahuan Raja Azmi. Saya juga rapat dan baik dengan Raja Azmi.



"Saya dan Jailani saling menyayangi tetapi kami tidak sesekali mengenepikan Raja Azmi.

"Saya tidak kekok atau malu bersama dengan Jailani dan Raja Azmi. Kami berkongsi kasih sayang. Lagipun ke mana saya dan Jailani pergi, Raja Azmi tahu.



"Raja Azmi pernah berkata pada saya, ada tiga perkara yang menyebabkannya mengenang jasa saya. Dia tidak akan lupa bagaimana saya menyelamatkan rumah tangganya dulu.



"Selain itu, ketika saya mengerjakan umrah di Makkah, Jailani menghubungi saya dan meminta bantuan menjamin untuk melepaskan Raja Azmi ditahan di lokap polis. Hilang segan, hilang malu dia meminta bantuan saya"

No comments:

Post a Comment