nuffnang ads

Monday 21 November 2011

KLIK-KLIK PASANGAN AWAL - SCHA & LISA -YUSRY


Jom kita lihat himpunan gambar aksi pasangan sama cantik sama padan yang dijangka bakal disatukan Februari ini.


Komen Maya Karin mengenai percintaan Lisa - Yusry


"Eh! saya bukan orang yang tepat untuk disoal pasal Yusry dan Lisa. Perkara itu patutnya ditanya kepada yang empunya diri. Siapalah saya untuk menjawab soalan berkaitan orang lain. Lagi pun kedua-duanya kawan baik saya" 


"Apabila cerita ini timbul secara tidak langsung membuktikan saya dengan Yusry memang tiada hubungan. Dia berhak berkawan dengan orang lain, begitu juga diri saya. Jadi kalau kedua-duanya akrab, itu hak mereka"





Klik foto pasangan Scha Alyahya dan Awal Ashaari yang dikatakan bakal menyusul seminggu selepas Lisa dan Yusry






No comments:

Post a Comment