nuffnang ads

Tuesday 22 November 2011

MAJLIS PERSANDINGAN SETIAP 10 TAHUN RAI ANNIVERSARY - LISDAWATI

Lisdawati sememangnya seorang isteri yang baik. Biarpun suaminya sering dikaitkan dengan pelbagai skandal, Lisda tidak pernah melatah.
Antara kenyataan-kenyataan yang pernah dibuat Lisda :-



"Apa yang pasti, sebagai isteri, saya percayakan suami. Setakat ini, saya melihat tiada apa yang kurang diberikanFauzi kepada keluarga kami. Layanan, kasih sayang, kemesraan serta sikap romantiknya kepada saya masih seperti dulu dan tidak berubah.




"Saya kenal suami saya. Sepanjang kami berkahwin, tidak sekalipun saya merasa kosong tanpa perhatian, belaian dan kasih sayang daripadanya. Setiap malam dia bersama saya jika tiada penggambaran. Fauzi suami dan ayah yang bertanggungjawab.



"Kini, saya dan Fauzi merancang mengadakan majlis bersanding setiap 10 tahun bagi meraikan ulang tahun perkahwinan. Kelakarnya, saya dan Fauzi juga berharap kami masih kekal romantis walaupun mencecah usia 60 tahun.

No comments:

Post a Comment