nuffnang ads

Friday 11 November 2011

BUKAN WANITA DAN ISTERI SEMPURNA - NABILA HUDA


NABILA TAK FIKIR KAHWIN LAGI

Dalam kenyataan kepada Kosmo bertarikh 9 November, Nabila Huda berkata tidak mahu 'membogelkan' punca keretakkan rumah tangganya. Nabila berkata dia mungkin bukan isteri sempurna. 

"Eddy adalah seorang lelaki yang baik, mungkin saya sahaja bukan seorang wanita dan isteri yang sempurna. Jujur saya katakan, saya tidak mahu menjadi isteri derhaka yang sentiasa ada perasaan marah atau kurang puas hati terhadap suami. Daripada sering bertengkar tentang isu berbangkit, saya nekad minta dilepaskan,"



Buat masa ini kata Nabila, dia tidak mahu memikirkan soal cinta kerana mahu menunaikan beberapa impian yang selama ini terhalang.

"Saya kini hanya mahu memberi fokus terhadap kerjaya dan mahu melaksanakan impian saya yang selama ini tidak terlaksana seperti melancong, atau melakukan sukan kegemaran saya, menyelam"

"Buat masa ini, cinta memang tiada. Tapi cinta saya hanya pada anak dan kerjaya"



No comments:

Post a Comment