nuffnang ads

Friday 11 November 2011

"SAYANG 200 PERATUS"- BEKAS SUAMI NABILA HUDA

Harian Metro bertarikh 10 November berjaya mendapatkan kenyataan daripada bekas suami Nabila Huda, Zaidy Zailani. Kenyataan daripada Zaidy atau Eddie memang cukup menusuk jiwa. Ikuti antara petikan penting kata-kata Eddie.



Mulia sungguh hati Eddie kerana sanggup menerima Nabila Huda semula walaupun bekas isterinya itu kantoi bercium dengan lelaki lain

"Saya sayang bekas isteri saya 200 peratus, kalau dia berubah saya bersedia menerimannya dengan hati terbuka,"

Ditanya sama ada dia sudah melihat gambar bercium yang tersebar meluas. Ini kenyataan Eddie

"Saya terkejut selepas dimaklumkan rakan mengenai gambar itu dan saya tidak mahu melihatnya,"

Menurut Eddie, selepas bercerai secara rasmi pertengahan Oktober lalu, dia mengambil alih semua urusan menjaga anak mereka Keisha Laila.

"Setiap pagi saya akan menghantar Laila ke rumah ibu di Klang dan petang saya akan membawanya pulang ke rumah saya di Damansara. Waktu malam pula masa dihabiskan hanya bersama Laila, begitulah rutin saya,"

Mithali sungguh bekas menantu Amy Search ini. Banyak-banyaklah bersabar dan tabahkan hati Eddie. Mungkin tuhan sudah menyusun sesuatu yang lebih baik di masa hadapan.


No comments:

Post a Comment