nuffnang ads

Monday 7 November 2011

TAK KENA GAYA DI ASK 2011

Memang macam-macam gaya yang dapat kita lihat pada malam ASK 2011 yang berlangsung Jumaat lalu. Ada yang cantik, tapi ada juga yang semacam pelik.


credit gambar Fida: FB ASK 2011

Macam burung merak gaya si Fida Pantene pada majlis itu. Rasanya Fida memerlukan seorang penata gaya untuk beritahu dia apa yang sesuai untuk dipakai. Sarat tak semestinya cantik dan simple pula tak semestinya hodoh. Memang gaya Fida malam itu nampak sungguh pelik.


Kalau tak silap ini Alana Amir, pelakon filem 4 Madu. Apakah sebenarnya yang cuba ditonjolkan Alana ni. Seolah-olah dia menyarungkan apa saja yang ada dalam wardrobe-nye! Alana nampak selekeh sebab dressnya nampak besar. Sama seperti Fida rasanya Alana juga memerlukan seorang penata gaya seperti Fida.


Betty Banafe dah macam ratu jamu pada malam ASK 2011. Kami perasaan wajahnya macam ada perubahan. Mmmm Betty, ada buat apa-apa ke pada wajah tu?


Rasanya kurang sesuai Anahita Bakavoli memakai skirt pendek paras peha yang dipadankan bersama stokin hitam seperti ini. Apa kata cuba  bergaya dengan dress labuh yang ringkas. Mungkin kejelitaan akan lebih terserlah. Kasut dan rambut juga mungkin memerlukan sedikit perhatian ya lain kali.

credit gambar Sheila Amzah: FB ASK 2011

Alamak Sheila, rasanya gaya ni kurang sesuai buat awak kerana gaya ini hanya menyebabkan Sheila nampak sedikit tua.




No comments:

Post a Comment