nuffnang ads

Saturday 5 November 2011

KLIK- KLIK SEKITAR ANUGERAH SKRIN 2011

Selain memberi sokongan kepada anugerah yang memberi pengiktirafan kepada penggiat seni drama dan filem. Nampaknya majlis anugerah seolah-olah menjadi medan golongan artis mempamerkan pasangan masing masing. Jom layan gambar empat selebriti muda bersama pasangan mereka yang disempat dirakamkan oleh apam-manis.




1. Pasangan yang sedang hangat dilamun cinta ini bergaya sakan ketika menghadiri ASK. Betul ke tahun depan Awal Ashaari dengan Scha Al Yahya dah bersedia nak menaiki pelamin? Astro khabarnya awal-awal lagi dah booked  untuk menjadi saluran ekslusif majlis persandingan mereka.






2. Nampak bahagia je muka Remy Ishak dengan Tizz Zaqiyah. Diorang pun dah semakin terbuka, tak main sorok-sorok lagi mengenai percintaan mereka. Agaknya dah tak larat kot nak selindung-selindung? Anyway tahniah Remy sebab memenangi anugerah Pelakon Lelaki Terbaik kategori filem untuk filem Cun arahan Osman Ali.




3. Erkkk...musykilnya...kenapa Farid Kamil dengan Diana Danielle datang berasingan dan duduk asing-asing masa di ASK 2011. Masa berjalan di red carpet, Farid dengan Diana jalan asing-asing. Mereka hanya berjumpa ketika di interview reporter Melodi. Hai ada masalah ke?


4. Wah bahagianya muka Anna Dahlia dengan tunangnya Chef Riz. Memang pasangan ini nampak bersiri-siri ketika menghadiri ASK 2011. Mereka memang menjadi tumpuan hangat pada malam itu.

No comments:

Post a Comment