nuffnang ads

Tuesday 15 November 2011

FASHA SANDHA CAKAP TAK SERUPA BIKIN!


Fesyen berani mati Fasha Sandha sewaktu menghadiri majlis pelancaran majalah Lisa minggu lalu mengundang cemuhan peminat. Fasha nampak macam mahu meraih perhatian murahan, maklumlah ramai selebriti yang popular dan hot datang. Ada Neelofa, Fazura dan ramai lagi. Fasha takut kena 'caras' kot? Pasal tu dia tak kisah berpakaian sampai terselak semua lemak-lemak.




Bagaimanapun kami terjumpa satu penemuan yang menarik untuk dikongsikan dengan pembaca. Kenyataan ini adalah azam Fasha Sandha untuk tahun ini. Tapi nampaknya Fasha bercakap tak serupa bikin!


"Tahun ini tahun terakhir saya berimej seksi, tahun depan saya akan kurangkan seksi atas permintaan peminat kerana mereka tidak suka melihat saya memakai pakaian yang terlalu terdedah. Jatuh dan bangun saya dalam dunia seni kerana peminat.

"Peminat merupakan tulang belakang nombor satu dalam kerjaya saya. Apabila sering ditegur saya sedar sesuatu perubahan perlu dilakukan dan saya tidak lagi memakai mini skirt. Saya mula dalam dunia seni sebagi model dan sudah terbiasa menyarungkan apa juga pakaian yang disediakan tetapi selepas ini seksi saya ada batas"

No comments:

Post a Comment