nuffnang ads

Monday 14 November 2011

APA LAGI WAHAI IZREEN AZMINDA?

Selepas kecoh menyebarkan kisah Johan A'sari tidak menghiraukannya. 
Satu lagi kontroversi membabitkan Izreen tercetus lagi. Bakat lakonan tak seberapa, tapi nampaknya Izreen lebih popular dengan satu demi satu cerita kontroversi.
Mingguan Malaysia menerusi Pancaindera semalam melaporkan Izreen rampas tunangan orang




Tapi macam biasalah, siapa nak mengaku kalau dah buat salah.


"Tak masuk akal dan sangat merepek! Bila masa pula saya merampas tunangan orang?


" Ya memang saya kenal dengan R dan kami mula rapat semasa sama-sama terlibat dalam penggambaran drama berjudul Isabella sekitar pertengahan 2010.


"Tapi kami cuma kawan. Bukan dengan R sahaja, dengan semua orang dalam set itu pun saya berkawan. Kami semua sudah macam satu keluarga.


"Apa motif perempuan itu menuduh saya punca mereka putus tunang? Jangan kerana kesalahan antara mereka berdua, maka saya dijadikan mangsa. Saya tak pernah ambil kisah pun fasal mereka'

No comments:

Post a Comment